niedziela, 16 lipca 2017

Dwie najlepsze bazy hybrydowe

























Dzisiaj zapraszam Was na post o moich dwóch ulubionych hybrydowych bazach budujących.

Hej! Od mojego ostatniego postu na temat baz hybrydowych minął już rok, a i tak ciągle dostaję o nie mnóstwo zapytań. Obecnie pracuję na dwóch bazach, jeżeli chcę wybudować paznokcie, a chcę zawsze ;) 

Pierwsza baza to bez zaskoczenia Indigo Protein Base. Nadal uważam, że jest cudowna. Ma odpowiednią gęstość, świetnie trzyma się paznokcia i nie odpryskuje. Widziałam na grupie Indigo na fcb, że dziewczynom trafiła się jakaś trefna partia i baza po kilku dniach odchodziła w całości od płytki paznokcia. Osobiście nigdy nie miałam takich problemów, więc nie wiem czy to rzeczywiście prawda. 

Baza występuje w dwóch pojemnościach 5ml/29zł i 10ml/55zł. Jest ważna 12 miesięcy od daty otwarcia. Niestety nie jest to produkt wydajny jeżeli ciągle używamy go do wybudowania pazurka, ale tak już jest w przypadku gęstych baz. 
Jedyne co zauważyłam to to, że baza jest bardziej miękka niż kiedyś. Jeszcze rok temu utwardzone paznokcie pod wpływem wody nie wyginały się, obecnie nadal jest ok, ale już czuć różnicę. Mam nadzieję, że Indigo jednak pójdzie na jakość, a nie ilość. 

Moją drugą miłością jest Base Gel Ultra Strong od Modeny. Tak samo świetnie trzyma się płytki paznokcia, nie odpryskuje i ma dobrze wyprofilowany pędzelek. Jest odrobinę rzadsza od protein base, więc najlepiej pracuje się nią metodą na dwa razy. Czyli po prostu budujemy paznokcia nakładając bazę podwójnie, w dwóch cieńszych warstwach. Na szczęście produkt po jakimś czasie fajnie gęstnieje. 
Baza występuje w dwóch pojemnościach 7,3ml/24,90zł i 15ml/39zł. Jest ważna 24 miesiące od daty produkcji. Finansowo wypada o wiele lepiej niż Indigo. Muszę też przyznać, że paznokcie wybudowane tą bazą są twardsze niż po proteince. Jeżeli coś popsuje się z protein base to całkowicie przerzucę się na ultra strong. 

Jeżeli ktoś jeszcze szuka fajnej bazy do wybudowania paznokci to z czystym sumieniem mogę polecić te. Pamiętajcie, że nawet jeżeli będziecie mieć najlepszą bazę na świecie, a źle przygotujecie płytkę, to nic się na niej trzymać nie będzie. 
Pozdrawiam Ania :)

14 komentarzy:

  1. Ja używam właśnie proteinowej z Indigo :) O tej drugiej pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Indigo Protein Base uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie zecydowanie najlepszą jest ta semilaca, świetnie mi się z nią pracuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy możesz napisać jak prawidłowo przygotować płytkę by baza dobrze się trzymała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się taki post :)

      Usuń
  5. Dzięki za wpis.
    Przyznam, że do tej pory używałam jako bazy Semilaca. Jest ok, na moich i mojej mamy paznokciach trzyma się aż do zdjęcia. Niestety u przyjaciółki trzyma się gorzej. Nie mogę dociec czego to winna, w końcu robię pazurki tak samo. Ostatnio jednak znajoma poleciła mi właśnie Indigo Protein Base - i tak trafiłam na twojego bloga. Stąd też pytanie a raczej prośba o radę. Jak myślisz, czy pokusić się o bardziej znane Indigo czy jednak Modena. Paznokcie są dość miękkie i dość delikatne więc pytanie czy lepiej aby były twardsze, czy właśnie proteinową próbować je odżywić?
    z góry dziękuje za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na trwałość hybrydy ma wpływ również zdrowie. Może znajoma ma jakiś problem z hormonami lub tarczycą? Co do baz to tak: jeżeli nie masz doświadczenia w budowaniu pazurka to weź protein base, bo jest bardziej gęsta i łatwiej ci będzie nią pracować. Niestety, ale moim zdaniem to protein w jej składzie nie uświadczymy, więc to odżywanie paznokci to tak z przymrużeniem oka ;) Jeżeli nie przeszkadza ci średnio-gęsta konsystencja to weź Modenę, bo jest jednak twardsza i lepiej się trzyma paznokci. Wszystko zależy od tego jaką konsystencję preferujesz :)

      Usuń
  6. Hej.
    Jestem totalnym laikiem, ale chciałabym sobie robić hybrydy. Płytkę mam problematyczną bo hybryda robiona w salpnach kosmetycznych pęka i kruszy się po jeszcze tego samego dnia. Paznokcie nie są jakieś miękkie ani się nie rozdwajają. Zdrowa jestem, więc to nie to.
    No i tak jak polecasz wyżej lepiej ta bazę indigo czy Modeny? A może bazę semilac albo Victoria vynn?
    Doradz proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Nie ma czegoś takiego, że hybryda kruszy się po jednym dniu. Nie wiem w jakich salonach byłaś, albo czy ruszałaś coś przy pazurkach, ale to fizycznie niemożliwe. Są dwie opcje, albo hybryda była położona naprawdę bardzo źle, albo została zerwana z paznokci. U siebie w salonie miałam już naprawdę wiele przypadków zniszczonych paznokci i zawsze wszystko dobrze się trzyma. Ogólnie nie ma czegoś takiego jak problematyczna, czy "tłusta" płytka. Jeżeli paznokieć jest zdrowy to wszystko się utrzyma. Tak jak napisałam wcześniej, jeżeli lubisz gęste produkty to weź protein base, jeżeli chcesz coś twardszego, ale i rzadszego to modenę. Ja obecnie przerzucam się na modenę, bo indigo coś się opuściło z jakością :( Obie bazy na pewno będą się trzymać bardzo dobrze :)
      Pozdrawiam A!

      Usuń
  7. Podejrzewam,że jeśli napiszę gdzie byłam to nic i tak ci to nie powie;) co prawda tylko dwukrotnie robiona miał hybrydę przez panie kosmetyczki o samą kiedyś też sobie robolam- efekt był taki sam.
    Słyszę się na tą bazę Modeny o której piszesz- mam nadzieję, że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stwierdzenie o salonach odnosiło się nie do tego, że chyba jednak nie były dobre skoro hybryda odchodziła tego samego dnia ;) Nie chodziło mi o konkretną lokalizację. Bazę Modeny można spokojnie opanować, a na pewno będzie się dobrze trzymać :)

      Usuń
  8. AAA o to chodziło :) :) No jedna babeczka na pewno jest bardzo dobra, o amte drugiej nic nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie ostatnio bazy tej marki;)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie, kupiłam ostatnio sobie cały zestaw do hybryd. Zakupiłam baze własnie modena nails ale odpryskuje mi sie i po wyschnieciu w lampie robią sie pecherzyki, nakladam malo... jaki moze byc powod ?

    OdpowiedzUsuń