niedziela, 4 czerwca 2017

Eveline Vinyl Gel i Gel Shine

















Zapraszam na swatche lakierów od Eveline.
Hej! Jak wiecie nie używam standardowych lakierów do paznokci odkąd tylko pojawiły się hybrydy, ale idzie lato, a więc trzeba zadbać również o paznokcie u stóp. Nie wykonuję sobie hybryd na stopach, ponieważ lubię często tam zmieniać kolor. No i nie ukrywam, że lato u stylistek paznokci to najgorętszy okres, więc najzwyczajniej nie mam czasu żeby usiąść i jeszcze zająć się sobą przez dłuższą chwilę.
W ramach tego, że uczestniczyłam w konferencji MeetBeauty dostałam paczuszkę od Eveline z różnymi kosmetykami. Najbardziej ucieszył mnie podkład, który już zaczęłam testować, ale o tym będzie osobna recenzja. Otrzymałam również lakiery do paznokci w pięknych, letnich kolorach, które oczywiście wykorzystam do stóp. Dzisiaj przychodzę do Was z moim pierwszym wrażeniem oraz swatchami.

























Seria Special effects - Gel Shine posiada w sobie lekkie drobinki i ma fajny, lekko zaokrąglony pędzelek. Krycie pełne przy dwóch warstwach, schnie bardzo szybko, a koszt jednej sztuki to 8,35 zł. 

Numer 255 to przepiękny żółty kolor o perłowym połysku.
Numer 250 to soczysta zieleń z zielonymi drobinkami.
Numer 254 to soczysta pomarańcza z różowymi drobinami.
Numer 251 to mój faworyt, idealny odcień niebieskiego z granatowymi drobinami.
Numer 252 to róż idealny na co dzień.

 Seria Vinyl Gel jest świetna pod względem pędzelka, konsystencji i czasu schnięcia. Kolor rozprowadza się bardzo równomiernie i nie robi prześwitów. Obecnie na moich stopach gości nr 207, czyli śliczny róż. Koszt jednej buteleczki to 17,15 zł. Myślę, że mogę te lakiery spokojnie porównać do produktów marki Essi. 

Numer 207, czyli idealny róż. Krycie pełne już po pierwszej warstwie.
Numer 202 to piękny kremowy odcień.
Numer 211 to idealna, głęboka czerń.
Numer 209 to nasycone czerwone wino.
Numer 206 to klasyczna czerwień. Uwaga może zabarwić skórki przy zmywaniu.
Numer 204 to idealny odcień na lato, czyli nasycona brzoskwinia.

Ze zmywaniem lakierów niezawodnie poradził sobie, ostatnio mój ulubiony zmywacz marki Delia. 
Dwa ruchy palca i po problemie. Dodatkowo jest bez acetonu, więc nie rozpuścił mi hybrydy, którą miałam pod spodem.


A Wam, który odcień podoba się najbardziej?
Pozdrawiam A. :)

6 komentarzy:

  1. W zeszłym roku miałam prawie całą kolekcję lakierów od Eveline i najwyższa pora ponownie zaszaleć z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się lakier 209 z liniii vinyl gel. Mam pytanie czy przed nałożeniem tego lakieru stosujesz bazę/podkład? Mam naturalne cienkie, kruche paznokcie i trochę się obawiam czy ten lakier nie będzie odbarwiał płytki i czy dodatkowo jej osłabi - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pod lakiery zawsze stosuję bazę, ale przy zmywaniu nie zabarwił mi skórek, więc powinien być ok :)

      Usuń
  3. kolorki raczej nie moje. a co do trwałości to polecam semilaca

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zwykle lakiery semilaca i niestety na moich paznokciach maja gorsza trwalosc niz te z eveline z serii vinyl gel.

    OdpowiedzUsuń