czwartek, 29 czerwca 2017

Atopis Novaclear - recenzja






























Zapraszam na recenzję dwóch kosmetyków przeznaczonych dla skóry atopowej.

Hej!Dzisiaj przychodzę do Was z małym podsumowaniem moich testów kosmetyków od Novaclear. Zacznę od tego, że rzeczywiście posiadam skórę bardzo suchą, wrażliwą i atopową. Niestety mam niedoczynność tarczycy, a co za tym idzie muszę stale i mocno nawilżać moją skórę by nie wyglądała jak pustynia. 
Od firmy otrzymałam dwa produkty: żel do twarzy i ciała oraz balsam.



















Balsam do ciała zaczęłam używać jako pierwszy. Jest bardzo wydajny i szybko się wchłania. Nie zostawia plam na pościeli, czy ubraniach. Rzeczywiście zauważyłam poprawę nawilżenia mojej skóry przy regularnym stosowaniu. Niestety jest to balsam bezzapachowy, a ja jestem freakem jeżeli chodzi o zapachy kosmetyków. Gdyby firma wypuściła ten produkt, ale w wersji zapachowej to na pewno bym go kupiła. Nie ma co się oszukiwać, każda lubi ładnie pachnieć po posmarowaniu się kremem :) W składzie możemy znaleźć ekstrakt z korzenia lukrecji, glicerynę, alantoinę i organiczny olej konopny.


Drugi produkt bardziej przypadł mi do gustu, a jest to żel do mycia twarzy i ciała. Stosowałam go jako żel po prysznic. Bardzo fajnie nawilżał ciało i dawał uczucie ulgi dla suchej skóry. Niestety jego konsystencja to glut, dosłownie ;) i znowu jest to produkt bezzapachowy. Na szczęście po jego użyciu można zastosować dodatkowo oliwkę zapachową i będzie git. Żel pewnie kupię ponownie, bo dzięki niemu moje nogi w końcu przestały być zasuszoną rodzynką. 


Podsumowując uważam, że to bardzo fajna seria, która rzeczywiście działa. Jeżeli komuś nie przeszkadza brak zapachu to może śmiało kupić. Natomiast jeśli ktoś, tak jak ja, lubi fajnie pachnące produkty to polecam tylko żel. 
Pozdrawiam A.



1 komentarz:

  1. Już na drugim blogu spotykam się z tymi kosmetykami ;-) Na szczęście do skóry z azs dużo mi brakuje i nie muszę się zapoznawać bliżej z tymi specjalistycznymi produktami ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń