niedziela, 9 kwietnia 2017

Cutebox kwiecień 2017

Zapraszam do recenzji najnowszego cuteboxa.

Hej! Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza, że przyszedł do mnie kwietniowy cutebox. Marcowej edycji na szczęście nie kupowałam, bo zawartość jakoś mnie nie powaliła. Najnowszy box zamówiłam, ponieważ pierwsza podpowiedź dotyczyła marki Yope, którą bardzo lubię. Paczuszka zawiera 3 kosmetyki, książkę i przekąskę. Niestety w tym miesiącu zabrakło gadżetu i za to minus, bo cutebox nigdzie o tym fakcie nie wspomniał. 
































Tematem przewodnim boxa miała być prostota (biel i czerń). A oto co znalazłam w środku:

























Mleczko do demakijażu Be Organic - nie przepadam za mleczkami, ale zużyję. Niestety produkt nie ma za dobrych recenzji na wizażu, jednak trzeba samemu użyć by się przekonać, czy rzeczywiście jest tak beznadziejny. Jego cena na rozpisce to do 42 zł, ale w drogerii Vica to mleczko kosztuje 15,99...

Mydło w płynie Yope - uwielbiam te mydełka. Szkoda, że nie trafiła mi się moja ukochana werbena, ale figowe chętnie przetestuję. Cena na rozpisce to do 15 zł, a ja kupuję je za 12,90. 

 L. Ballantyne "Oskarżony" - książkę wybrałam sama, ale jeszcze nie czytałam:) Cena na rozpisce to do 39,90, ale na Bonito (polecam tą księgarnię) kosztuje 25,94 zł. 

Maska w płachcie Węgiel drzewny od Conny - fajnie, że w boxie znalazła się taka maseczka. Ku mojemu rozczarowaniu nie jest czarna, tylko biała jak wszystkie produkty tego typu :( Działanie ma całkiem fajne, nie podrażnia wrażliwej skóry i dobrze oczyszcza. Cena na rozpisce to do 7,99 i w takiej samej cenie znajdziemy ją w Drogeriach Natura.

Baton Kosmos - fajna przekąska z naturalnych składników. Cena na rozpisce to do 6,99 zł. 

Szczerze powiedziawszy to mam mieszane uczucia co do tego boxa. Niby wszystko będę używać, ale jednak czegoś mi brakuje. Łączna rzeczywista kwota tego pudełeczka to 69,81 zł, a zapłaciłam za nie z przesyłką 61,90 zł. Mimo wszystko będę czekała na kolejne pudełko :) A wy co sądzicie o kwietniowym cutebox?

1 komentarz: