poniedziałek, 23 stycznia 2017

TheBalm - Meet Matt(e) Hughes





























Jeżeli szukacie idealnych matowych pomadek to zapraszam do czytania.


Hej! Świąteczno-sylwestrowy nawał pracy minął, więc wracam do życia. 
Dzisiaj pod lupę wzięłam ten piękny zestaw matowych pomadek od TheBalm. Już wcześniej miałam pełnowymiarowe opakowanie koloru Loyal, więc wiedziałam czego mogę się spodziewać.

Nie będę ukrywać, że akurat ten produkt jest moim ulubionym, jeżeli chodzi o matowe pomadki w płynie. 
Formuła jest porównywalna do słynnych Bourjois velvet matte, ale dodatkowo daje fajne chłodząco-mentolowe uczucie. Na moich ustach te pomadki utrzymują się bardzo długo i jeśli nie jem niczego tłustego to nie muszę ich poprawiać w ciągu dnia. Cały zestaw składa się z 6 kolorów i kosztuje ok. 119 zł. Pojedyncze pomadki mają zaledwie 1,2 ml i długo zastanawiałam się czy je kupić, ale stwierdziłam, że takie maleństwa pozwolą mi na przetestowanie innych kolorów i świetnie sprawdzą się do torebki na wyjścia. Mamy tutaj fajny przekrój kolorystyczny, ponieważ są pomadki dzienne, jak i wieczorowe. Ja najczęściej sięgam po Committed i Dedicated. 

Nie żałuję zakupu i myślę, że jeżeli ktoś chce zainwestować w dobre płynne pomadki to ten zestaw jest idealny. Poza tym w końcu zużyję do końca jakąś kolorówkę :) 





























Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz