środa, 30 listopada 2016

Jaki top hybrydowy wybrać?

























Zapraszam na mój ranking topów hybrydowych.



Hej! Ostatnio bardzo często dostaję od Was maile z pytaniem: jaki top hybrydowy jest najlepszy?
Przez moje łapki przewinęło się bardzo dużo topów różnych firm, ale jeżeli nie używam ich obecnie to znaczy, że nie zdały u mnie egzaminu. Na dzień dzisiejszy mam 6 różnych topów, ale nie wszystkie są fajne i tylko czekam aż je wykończę. 

Na pierwszy rzut idą topy z warstwą dyspersyjną, czyli takie, które po utwardzeniu należy przemyć jeszcze cleanerem.
























1. Indigo Crystal Top Coat - 5 ml/29zł, niby "efekt błyszczącej tafli", ale jak dla mnie to zwykły top, który niczym się nie wyróżnia. Raczej już do niego nie wrócę.

2. Indigo Removable Top Coat - 5ml/29zł, i znowu to samo, najzwyklejszy top. Plus za to, że jest średnio-gęsty i dając cienką warstwę nie spływa na skórki. Oba topy pod koniec noszenia (ok. 3 tyg) są już lekko zmatowione i nie błyszczą tak ładnie jak na początku. 

3. Neo Nail Hard Top - 6ml/26zł, zwykły top, lekko matowieje pod koniec noszenia, ale ma trochę bardziej gęstą konsystencję, więc osoby początkujące nie zaleją nim skórek (pamiętamy o cienkich warstwach!). 

4. Indigo Wet Look - 5ml/25zł, top do metody żelowej, ale jest tak elastyczny, że można go śmiało nakładać na hybrydę. Jeżeli przemyjemy go cleanerem z oliwką (np. supershine) to pięknie błyszczy przez 3 tygodnie. Ma też dość gęstą konsystencję. Idealnie sprawdza się przy zdobieniach mirror effect, ale ogólnie jeżeli chcemy jakąś ozdobę do pazurka przykleić, to ten top bardzo dobrze ją zabezpieczy, tak aby nigdzie nie odstawała. 


A teraz topy bez warstwy dyspersyjnej:


1. Modena Non Wipe Top Gel - 7,3ml/24,90zł, kocham całym sercem. Najlepszy top jaki w życiu miałam. Idealnie błyszczy się przez 3 tygodnie, nie rysuje się, nie odpryskuje, nie zmienia koloru hybryd. Na początku jest rzadki, ale po kilku użyciach gęstnieje do idealnej konsystencji. W moim salonie pracuję głównie na tym produkcie. 

2. Indigo Dry Top - 5ml/29zł, niby fajny, ale jednak może się czasami porysować. Lubię go, ale jeżeli mam wybierać to jednak wolę Modenę. 

Ogólnie to dobrze mieć jeden top z dyspersją i jeden bez, ponieważ do różnych zdobień potrzebujemy innych topów. Jeżeli kładę tylko kolor lub chcę wetrzeć pyłek chrome to polecam Non Wipe z Modeny, jeżeli wtopiłam w kolor folię lub brokat to lepszy okaże się Wet Look z Indigo. 
Przepraszam za wszelkie błędy i literówki :) 


3 komentarze:

  1. Skończył mi się top z Cosmetics Zone, i ostatnio kupiło NeoNail. Mam nadzieję, ze się sprawdzi :) Resztę znam tylko ze słyszenia, ale ja dopiero zaczynam z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam jeśli jest tylko dostęp top Orly <3 cudo :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, kupiłam ostatnio top gloss 3D z indigo, bo ich dry top był tragicznie niewytrzymały - rysował się, matowiał już po kilku dniach i do tego efekt lustra schodził prawie od razu. I wygląda na to, że 3D gloss nie lubi się z lakierami NeoNail... Jakby uciekają od siebie, tworzą się małe kółeczka bez topu, krańce paznokcia są niepokryte choć je pokrywałam z wielką uwagą (3x próbowałam!!!), a lustro schodzi z krańców po przemyciu cleanerem. Wiem, że używasz obu marek i chciałam wiedzieć czy spotkałaś się z czymś takim? Co radzisz? Czy jest jakiś ultrawytrzymały top, który będzie się dogadywał z obiema markami lakierów? Czy muszę kupować top z NeoNail i pyłki z indigo bezwzględnie używać tylko z lakierami indigo?

    OdpowiedzUsuń