wtorek, 18 października 2016

Indigo Box - zestaw hybrydowy



Dziś zapraszam na moje przemyślenia odnośnie hybrydowego boxa od Indigo. Warto, czy może jednak nie?


Na wstępie od razu uprzedzam, że jak wykwalifikowana stylistka paznokci mam mieszane uczucia co do tego boxa. W moich oczach firma straciła na profesjonalizmie i szkoda, że ich filozofia "najpierw szkolenia, później produkty i praktyka" gdzieś tam spadła na dalszy plan. No, ale wpis nie jest o tym ;)
 

Boxa otrzymałam w ramach współpracy i muszę przyznać, że to najlepszy box na rynku. Gdybym dopiero zaczynała przygodę z hybrydami to zdecydowałabym się właśnie na niego. Jest w nim dosłownie wszystko czego potrzebujemy, żeby zrobić mani oraz je ściągnąć. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to gel brush w kolorze białym. Ja wiem jak go stosować, ale większość laików nie wie i wprowadza on dużo zamieszania. Zamiast tego wybrałabym hybrydę Mr. White. Dodałabym również do tego zestawu chociaż jeden wzornik. A zamiast 3 z góry narzuconych kolorów, wolałabym mieć wolność wyboru. Chociaż muszę przyznać, że akurat te 3 kolory to jedne z moich ulubionych, więc nie płakałam zbytnio. Brakuje mi też zwykłego cleanera, ponieważ ten w szklanej butelce najlepszy jest do odtłuszczania naturalnej płytki, a ten w butelce plastikowej jest z dodatkiem oliwki, czyli nie mamy zbytnio czym przetrzeć opracowanej bazy proteinowej, albo pędzelka do zdobień. 

Samo opakowanie prezentuje się pięknie, a w środku wszystko jest dobrze posegregowane. 























Co znajduje się w boxie: 
1x Lampa Led 9W + zasilacz 

GEL POLISH
1x Vitamina C 5 ml 
1x Chick Nude  5ml 
1x Ibiza Chill 5 ml 



1x Protein Base 5ml 
1x Top Crystal 5 ml 
1x Dry Top 5 ml


Protein Base to baza hybrydowa, którą możemy nadbudować oraz przedłużyć paznokcia. Jest obecnie jedyną bazą hybrydową, na której pracuje w swoim salonie. Kocham ją. 
Dry Top to top bez dyspersji, czyli po utwardzeniu w lampie jest suchy i nie trzeba go przecierać. To na niego aplikujemy pyłek Metal Manix Multi Chrome. 
Crystal Top Coat zostawia warstwę dyspersyjną, więc możemy wetrzeć w niego syrenkę oraz Metal Manix Silver i Light Gold. Do jego przecierania stosujemy cleaner Super Shine. 
GEL BRUSH
1x White 5ml

Jest to żel (nie hybryda) w pędzelku.
Jak dla mnie jest zbędny, bo nie namalujemy nim wzorków tak ładnie jak sugar effectem. 
Nakładamy go na wcześniej położoną i zmatowioną! bazę proteinową. 


PREPARATY POMOCNICZE
1x Acid Free Primer 5ml 
1x Cleaner 5ml 
Cleaner jest boski do odtłuszczania naturalnej płytki, dodatkowo ma pędzelek, więc nie trzeba wacików bezpyłowych.
Primer bezkwasowy zawsze kładziemy pod bazę proteinową. Primer nie odparowuje i zostawia lepką warstwę na paznokciu. Działa jak taśma dwustronnie klejąca pomiędzy płytką paznokcia, a bazą.

1x Cleaner Super Shine 50ml 
1x Lanoline Remover 50ml 
Cleaner jest z oliwką i zapewnia piękny połysk. Przecieramy nim jedynie Crystal Top Coat.
Ja osobiście nie używam removerów i acetonu. Ściągam jedynie! kolor za pomocą frezarki lub pilniczka. Nie widzę sensu w tym żeby rozpuszczać całość skoro mam wybudowanego pazurka protein base i wystarczy zrobić uzupełnienie bazy, nałożyć kolor i cieszyć się nowym mani. 

1x Oliwka do skórek Indigolicious
Najlepsze oliwki do skórek ever!


AKCESORIA
2x pilnik mylar halfmoon 100/180 
1x buffer szary prosty 180/220 
1x buffer szary prosty 220/280 
1x zestaw foli do zdejmowania hybryd (50 szt) 
1x zestaw wacików bezpyłowych (250 szt) 
1x zestaw patyczków z drzewa pomarańczowego (10szt)
1x ręczniczek Indigo





EFEKTY
1x Metal Manix Silver 
1x Metal Manix Light Gold
1x Metal Manix Multi Chrome
1x Efekt Syrenki 

1x aplikator





To w końcu warto kupić ten zestaw?
Jasne, że tak! Kosztuje tylko 269,00 zł, a wartość zestawu to ok. 470 zł. Jeżeli posiadacie już jakąś wiedzę na temat hybryd, a chcecie zacząć robić sobie paznokcie to ten zestaw jest dla Was idealny. 
A tutaj link do zestawu - klik.


2 komentarze:

  1. faktycznie bardzo fajna opcja dla początkujących stylistek :) podoba mi się zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja stawiałam pierwsze kroki z semilacami i wciąż to moja ulubiona firma :)

    OdpowiedzUsuń