wtorek, 10 maja 2016

Rozdanie


Zapraszam na rozdanie :)
  Koniec rozdania! Zwycięskie osoby otrzymały maila :) Gratuluję. 


Hej! Dziś mam dla Was moje pierwsze rozdanie. Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków.

Zestaw 1: 
- puder stylizujący do włosów got2b
-zestaw lakierów do paznokci Indigo 
-pomadka do ust Bielenda
-baza hybrydowa NeoNail
-lakier chrome look Mistero Milano
-tusz do rzęs Miss Sporty 
-czarny eyeliner Wibo























Zestaw 2:
-szampon Pilomax
-mleczko do ciała Yves Rocher
-maseczka Bielenda
-lakier do paznokci Golden Rose
-baza hybrydowa Semilac
-lakier chrome look Mistero Milano
-efekt syrenki NeoNail
-niebieska kredka do oczu Eveline
-tusz do rzęs Lovely





Co należy zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu: 
1. Zostawić komentarz pod tym postem z wyborem zestawu (jedna osoba może wybrać tylko jeden zestaw, warunek konieczny). 1 los
2. Polubić stronę Lakierowy Zawrót Głowy na facebooku. 1 los
3. Udostępnić na facebooku post z rozdaniem. 1 los

Wzór zgłoszenia:
Wybieram zestaw:
Lubię na FB jako: imię i dwie pierwsze litery nazwiska
Udostępniam post na FB jako: imię i dwie pierwsze litery nazwiska
Mój adres e-mail: 

Regulamin:

1.Fundatorem nagród jestem ja, prowadząca blog lakierowyzawrotglowy.blogspot.com, część rzeczy otrzymałam na Meetbeauty, a część zakupiłam sama.
2.Wszystkie nagrody są nowe.
3. Rozdanie trwa od 10.05 do 20.05.2016 do godz. 23:59.
4. Do 3 dni od zakończenia rozdania za pomocą generatora liczb losowych zostanie wybrany Zwycięzca.
5.Szczęśliwiec zostanie  poinformowany mailowo o wygranej.
6.Wygrana osoba ma 3 dni od ogłoszenia wyników na kontakt ze mną, w przeciwnym razie losowanie będę musiała powtórzyć.
7.Uczestnikami rozdania mogą być tylko osoby pełnoletnie.
8.Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
9. W rozdaniu można brać udział jeden raz.
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
11. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz regulamin i zasady wyżej wymienione.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)  
13. Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmuję warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883) Rozdanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku NR4 pozycja 27 z poźn. zm.)


Powodzenia :)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram zestaw 1
    Lubię na facebooku jako : Ania.Gr
    Mój adres email: ania32162@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram zestaw 1
    Lubię jako Kamila Oc
    Udostępniam jako:Kamila Oc
    Mój adres email: fstylu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram zestaw 2.
    Lubię i udostępniam na FB jako:Asia Je.
    Mój adres mailowy: zapalka15@buziaczek.pl
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram zestaw: 2
    Lubię na FB jako: Kinga Ma
    Udostępniam post na FB jako: Kinga Ma
    Mój adres e-mail: kindziorrrrr@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram zestaw : 1
    Lubię na FB jako: Marta Śc
    udostępniam post na FB jako: Marta Śc
    mój adres e-mail: marta1003@onet.eu
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram zestaw: 1
    Lubię na FB jako: Sylwia Ja
    Udostępniam post na FB jako: Sylwia Ja
    Mój adres e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram zestaw: 2
    Lubię na FB jako: Dorota Wy
    Udostępniam post na FB: https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/1037681556268418
    Mój adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń