środa, 4 maja 2016

Metal Manix

Kolejna nowość od Indigo.
Hej! Ostatnio firma Indigo wprowadza na rynek kolejne nowości. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i kupiłam. Myślałam na początku, że to po prostu srebrny pyłek brokatowy, nic szczególnego. Jednak muszę stwierdzić, że żaden pyłek, który posiadam nie daje tak pięknego efektu tafli. Zakochałam się w tym efekcie. Metal Manix nakłada się tak jak syrenkę, jednak najlepiej wygląda na sugar effect lub paint gel, trzeba pamiętać, że są to żele. Jeżeli chcecie pyłek nałożyć na hybrydy to najlepiej na kolor położyć top, utwardzić chwilkę krócej niż normalnie, wetrzeć metal manix i dwukrotnie pokryć topem. Gotowe! Osobiście efekt bardziej mi się podoba na białym podbiciu.



 Tutaj nałożony na dyspersję czarnej hybrydy - brak tafli

Tutaj nałożony prawidłowo na top



8 komentarzy:

  1. ciekawy efekt :) choć srebrny Semilac wyglada podobnie na paznokciach wiec nie wiem czy jest sens :) chyb ze na żywo wylgada inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda :) imprezowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak robi się to na żelu to na koniec daje się cienką w warstwę żelu czy już tylko top?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę ten efekt zrobić na hybrydzie semilac? Jeśli tak to w jaki sposób? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten efekt można zrobić na każdej hybrydzie z warstwą dyspersyjną, więc semilac jak najbardziej się nadaje. W poście opisałam jak nakładać pyłek :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam ;)

      Usuń