niedziela, 3 kwietnia 2016

Szybkie zdobienia - efekt szkła

Zapraszam do przeczytania kilku słów na temat efektu szkła.



Hej! Dzisiaj na tapetę bierzemy kolejne szybkie i proste zdobienie, czyli efekt szkła. Ja pracuję na folii od Indigo, ale mam też taką zwykłą zakupioną na allegro i muszę przyznać, że nie ma pomiędzy nimi zbyt dużej różnicy pod względem nakładania i trwałości. Jednak Indigo ma lepsze kolory, bardziej odbijają światło i dają pogłębiony efekt trójwymiarowości. 


Rozpoczynamy od pocięcia folii na bardzo małe kawałeczki, im mniejsze tym lepiej, ponieważ duże kawałki położone na paznokciu mogą nam odskoczyć na rogach. 


Robimy normalną hybrydę lub żel, po nałożeniu i utwardzeniu koloru dajemy warstwę topu i ważne żeby to był gęsty top coat, ponieważ krawędzie folii zostaną lepiej przez niego zabezpieczone. Przed utwardzeniem topu, układamy na nim naszą pociętą folię w dowolny wzór. Efekt najlepiej wygląda jeżeli kawałki będą położone jeden obok drugiego. Utwardzamy całość w lampie, ponownie kładziemy top i utwardzamy. Jeżeli widzimy, że jakieś krawędzie nam odstają, to najlepiej przemyć pazurka, wygładzić bloczkiem polerskim i nałożyć jeszcze jedną warstwę topu. A teraz słów kilka na temat samych folii:



Aurora jest folią, którą najlepiej wygląda na odcieniach niebieskiego i żółtego. Niestety na innych odcieniach wygląda, no powiedzmy, że niekorzystnie :) 




Emerald jest chyba najbardziej uniwersalna ze wszystkich. Ładnie wygląda na każdym kolorze i daje delikatny efekt. 



Mermaid to moja ulubiona folia. Na ciemnych kolorach daje efekt pięknego złota. Jest bardziej widoczna niż emerald, ale nadal uniwersalna. 





Jak Wam się podoba takie zdobienie? Pozdrawiam A. :)

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten efekt :) Najbardziej mi się spodobała ta czarna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam efekt szkła w każdym wydaniu :) zwłaszcza na pastelach

    OdpowiedzUsuń