środa, 11 listopada 2015

Haul zakupowy

Zapraszam na nowy haul :)




Hej! W ostatnim miesiącu poczyniłam drobne zakupy, więc chciałam Wam pokazać co udało mi się upolować. Część rzeczy już przetestowałam i niedługo pojawią się ich recenzje. W październiku postawiłam głównie na nowe pomadki i błyszczyki. 



 Pomadki z Burberry kusiły mnie już od dawna, ale cena trochę mnie zniechęcała. Te miniaturki dostałam jako gratis przy zamówieniu z Sephory i już wiem, że jest to moja nowa miłość. Odcienie to: 
05 Nude Pink i 109 Military Red



Czerwień to mój ulubiony kolor na ustach, więc nie mogłam się oprzeć. 
Bourjois Rouge Edition Velvet 01 , Claire's Red, The Balm Loyal, Golden Rose 09


Błyszczyk Catrice 030, Kobo matowe pomadki 404 i 406 (są super).


Essence wypuściło na rynek nowe pędzelki. Wzięłam jeden do rozcierania na dolną powiekę.


Baza rozświetlająca - dostałam ją jako gratis razem z pomadkami.


Cudowny róż z Lovely (ale nie wiem czy to nie jest edycja limitowana?).



Absolutnie boski eyeliner od Golden Rose w odcieniu 18.



Paletka cieni z Too Faced Natural Matte. Niedługo będzie o niej cały post :)

A jak Wasze zakupy? Pozdrawiam A. 


4 komentarze:

  1. Sporo fajnych rzeczy widzę, które sama chciałabym mieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory pomadek są przepiękne i bardzo w moim guście ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje zakupy to głównie Rossmann i promocja -49% :P

    Czekam na recenzję paletki :)

    OdpowiedzUsuń