wtorek, 20 października 2015

Paznokciowy mix i mini zakupy z aliexpress


















Zapraszam na paznokciowy mix i mini haul paznokciowy.


Hej! Dawno nie wrzucałam zdjęć pazurków, ale zbyt dużo rzeczy zbiegło mi się w czasie, a w folderze z pazurkami już ponad 100 zdjęć. W zeszłym miesiącu miały miejsce dwa ważne wydarzenia: o jednym już pisałam, czyli o moim ślubie, a co do drugiego to założyłam w końcu własną firmę! Wreszcie zajęłam się tylko stylizacją paznokci, czyli czymś co kocham. Trzymajcie za mnie kciuki :)
Z racji tego, że w końcu mogę pracować na czym chcę i kupować ozdoby na jakie mam ochotę, to poczyniłam kilka zamówień na aliexpress. Jak na razie ze wszystkiego jestem mega zadowolona. Najdroższy był pędzelek bo dałam za niego jakieś 15 zł, płytki do stempli kosztowały ok. 8 zł za 3 szt, naklejki wodne 2 zł, cyrkonie ok. 8 zł. I jak tu się nie zakochać <3 









































7 komentarzy:

  1. Zakupy fajne, też chciałam kupić jakieś naklejki :)

    I trzymam kciuki żeby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żałuję, że mam do Ciebie tak daleko :) I gratuluję tych ważnych kroków w Twoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :)

      Usuń
  3. Jak sprawuje się pędzelek? Bardzo ładnie wykonane paznokcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek służy mi nadal i jestem z niego bardzo zadowolona. Kosztuje grosze na ali, więc warto go zakupić ;)

      Usuń
  4. Jak sprawuje się pędzelek? Bardzo ładnie wykonane paznokcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń