poniedziałek, 12 października 2015

Efekt holo Indigo vs holo pyłek brokatowy




















Jeżeli jesteście ciekawe "nowego" pyłku holo od Indigo to zapraszam na porównanie :)



Hej! Ostatnio świat paznokciowy oszalał na punkcie efektu holo od Indigo. Wszyscy oczekiwali wielkiego wow, a tu wyszło takie "meh". Dodam, że efekt holo to (tak samo jak efekt syrenki) pyłek, który wcieramy w warstwę dyspersyjną i pokrywamy topem. Nie mogę powiedzieć, że daje identyczny efekt jak zwykły pyłek brokatowy, bo nie daje. Tak samo zresztą jak było przy efekcie syrenki, niby podobne, a jednak inne. Zwykły pyłek brokatowy nie daje efektu idealnej tafli i łatwiej zetrzeć go z paznokcia. 
Mimo wszystko, czy jest się czym aż tak bardzo zachwycać? Moim zdaniem nie, Indigo wprowadziło na rynek coś co już było, tylko pod troszkę inną postacią. A cena jak zwykle dość wysoka, ponieważ za zwykły pyłek brokatowy zapłacimy max 2 zł, a za efekt holo od Indigo 7 zł + przesyłka jeżeli nie macie u siebie dystrybutora lub salonu firmowego. 
Mam mieszane uczucia co do tego szału jaki ogarnia ludzi, na wieść że Indigo wprowadza jakiś nowy produkt. Kojarzy mi się to z wyprzedażami/super ofertami w Lidlu. 
Co do samego efektu holo to podoba mi się ten uzyskany przez Indigo i ten uzyskany przez zwykły pyłek. Może są między nimi drobne różnice, ale oba pięknie wyglądają na paznokciach :) 




Od lewej: zwykły pyłek holo srebrny, holo złoty, holo Indigo.
Bez koloru bazowego



 Od lewej: zwykły pyłek holo srebrny, holo złoty, holo Indigo.
Na białym podkładzie.



Od lewej: zwykły pyłek holo srebrny, holo złoty, holo Indigo.
Na czarnym podkładzie.






















A Wy co sądzicie o efekcie holo? :)

Pozdrawiam A.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Indigo prezentuje się najlepiej,czekam na dostawę w swoim mieście :) Akurat dzisiaj nabyłam pyłek szmaragdowy Indigo,będę próbować bliżej weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! ^^ Tylko czy takie pyłki można nakładać też na zwykłe, tradycyjne lakiery? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożyć na zwykły lakier można, ale to będzie wyglądało jak brokat. Tylko na żelu lub hybrydzie uzyskamy efekt tafli.

      Usuń
    2. Do hybryd dopiero dojrzewam, a żel to nie moja bajka całkowicie :)

      Usuń
    3. Dopiero zaczynam z hybrydami i zmówiłam sobie pyłek z efektem syrenki i holo po nałożeniu patrzyłam czym się tak naprawdę różni - różnicy nie widziałam.

      Usuń
  4. Pieknie wygladaja paznokcie z pylkami! ☺ Jednak nie wiem co u mnie jest nie tak, ale pylek nie chce sie przykleic do lakieru. Zastanawiam sie czy to wina lampy, lakierow czy pylkow..

    OdpowiedzUsuń