środa, 7 października 2015

Catrice flamaster do brwi


Wreszcie udało mi się go dorwać. Zapraszam na pierwsze wrażenie.



Hej! Czy tylko ja czekałam, aż nowości kosmetyczne pojawią się w drogeriach? Po filmikach kilku yotuberek kosmetyki rozeszły się w drogeriach internetowych jak świeże bułeczki i oczywiście nie załapałam się na nic. W Drogeriach Natura nie znalazłam nowości, ale za to w Hebe było już w czym wybierać, co nie zmienia faktu, że dopiero w trzecim sklepie znalazłam (ostatni!) flamaster do brwi Catrice w odcieniu najciemniejszym, czyli 030 Chocolate Brow'nie.
 Longlasting Brow Definer to: "Innowacyjny trwały flamaster do brwi z unikalną płynną formułą zapewnia naturalny kolor i podkreślenie brwi. Możesz widocznie pogrubić brwi i wyrównać wszelkie niedoskonałości dzięki niezwykle cienkiemu aplikatorowi. Unikalna formuła zapewnia trwałość bez smug.
Ten produkt jest po prostu genialny. Można domalować nim pojedyncze włoski, zrobić cieniutki ogonek na zakończeniu brwi, wypełnić drobne prześwity itp. A co najważniejsze trzyma się cały dzień bez najmniejszych poprawek. Zapłaciłam za niego ok. 15 zł, więc jak za tak dobry jakościowo kosmetyk, są to grosze. Zobaczymy jeszcze jak z jego wydajnością, ale na dzień dzisiejszy wszystkie inne produkty do brwi poszły u mnie w odstawkę. 






6 komentarzy:

  1. Kurczę, fajny, muszę go obczaić!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na niego poluję, pytam panie w drogeriach i nigdzie nie ma! Nawet w drogeriach internetowych brak w magazynach :( A wygląda tak ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Drogerii Natura nie weszły chyba jeszcze nowości Catrice :(

      Usuń
  3. Jest w Hebe! Dzisiaj się nad nim zastanawiałam, i choć ostatecznie wybrałam sprawdzoną już kredkę z Catrice, to po przeczytaniu tylu pozytywnych opinii na temat flamastra jutro po niego wracam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zrobiłam nim kreskę na palcu o 9 rano, za mną pół dnia na studiach, korzystania z komunikacji miejskiej, kilkukrotne mycie rąk i wcieranie kremu, a kreska dalej jest! Nie tak wyrazista jak wcześniej, ale na brwiach powinna trzymać się świetnie.

      Usuń
    2. Na brwiach trzyma się cały dzień :) koniecznie wróć po niego :D

      Usuń