niedziela, 6 września 2015

Pudry pod oczy





























Zapraszam na porównanie dwóch naprawdę dobrych pudrów pod oczy.



Hej! Dzisiaj pod lupę wezmę dwa pudry, które z powodzeniem można stosować pod oczy.

 Puder z firmy elf (High Definition Undereye Setting Powder)
 jest dedykowany specjalnie pod oczy. Można stosować go samodzielnie lub nałożyć na korektor. Opis producenta: "Puder rozpraszający światło pod oczy. Doskonale maskuje drobne cienie, zmarszczki i niedoskonałości w okolicach oczu. Przeznaczony jest do stosowania na co dzień. Dobrze sprawdza się przed obiektywem kamer i aparatów. Formuła została wzbogacona o witaminę C i K. Po aplikacji, skóra w okolicy oczu staje się wzmocniona. Wielokrotne stosowanie produktu, pozwala przywrócić kondycję skóry. Jedwabista konsystencja dobrze się rozprowadza i gwarantuje aksamitne wykończenie.Do zestawu dołączony jest aplikator w formie pędzla i kratka dozująca."

Nie zauważyłam jakiejś szczególnej poprawy kondycji skóry wokół oczu, ale też specjalnie na to nie liczyłam. Pędzelek dołączony do zestawu jest beznadziejny i od razu wylądował w koszu. Za to sam puder jest genialny. Nie zbiera się w załamaniach i zmarszczkach, utrzymuje się na skórze cały dzień bez poprawek. Ma bardzo delikatne i jedwabiste wykończenie. 
Za 1,2 g produktu zapłacimy 19,50 zł.

Kolejnym pudrem jest już dość znany produkt firmy Ben Nye w odcieniu Cameo. 
Jestem z niego równie zadowolona. Nie zbiera się w załamaniach, utrzymuje cały dzień bez poprawek. Daje trochę mniej jedwabiste wykończenie, ale za to wydaje mi się, że ma lepsze krycie. Puder jest bardzo drobno zmielony, więc z powodzeniem można go stosować na całą twarz i uzyskać naturalny efekt zmatowionej skóry. 
Za 10 g produktu zapłaciłam 23 zł.
Więc cenowo ten wypada o wiele korzystniej. 






























A Wy macie któryś z tych pudrów? 
Pozdrawiam A. 

1 komentarz:

  1. Nie mam i nawet nie wiedziałam, że są specjalne pudry pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń