środa, 30 września 2015

Pędzle Real Techniques z chińskiej strony




















Zapraszam na recenzję chińskich pędzli Real Techniques

Hej! W końcu wróciłam, pełna sił i gotowości do działania. W międzyczasie udało mi się przetestować trochę produktów, więc recenzje będą pojawiać się regularnie.

Ostatnio przyszły do mnie pędzle, które zamówiłam na Newdress.com. Są to (niby) pędzle z Real Techniques. I pomimo tego co twierdzą niektóre vlogerki, nie są to oryginały. Chociaż muszę przyznać, że podróbki są naprawdę dobrze zrobione. 
Zapłaciłam za nie 30 zł, a oryginały kosztują ok. 100 zł, więc nie spodziewajmy się cudów. 
























Zestaw przychodzi do nas w opakowaniu, które jest identyczne jak oryginał. Nawet pokrowiec jest taki sam. 





























A tak prezentują się same pędzle. Zaznaczę, że osobiście nie posiadam oryginalnego zestawu, ale patrząc na zdjęcia na innych blogach, widać że pędzle różnią się kształtem.



































Pędzel chińskie mają dłuższe włosie, są mniej puchate, a pędzelek do oczu jest jakby spłaszczony. 





























Pomijając kwestię oryginalności to muszę powiedzieć, że to bardzo fajne pędzle. Przede wszystkim są mięciutkie, bardzo dobrze się nimi pracuje, nie gubią włosia i nic się z nimi nie dzieje po praniu. Jestem z nich bardzo zadowolona i gdybym mogła to kupiłabym je ponownie. 

A Wy co o nich sądzicie?

Pozdrawiam A! :) 

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście wyglądają bardzo porządnie.
    Mam tylko jeden pędzel RT, ale zdecydowanie jest moim ulubieńcem i w sumie jestem tak zadowolona, że więcej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń