niedziela, 20 września 2015

2 produkty kremowe od Kobo























Zapraszam na moje pierwsze wrażenie na temat 2 produktów kremowych od Kobo.


Hej! Ostatnio pojawiły się nowości w Drogerii Natura, a że uwielbiam produkty marki Kobo to nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Pierwsze co zakupiłam to Face Contour Mix, czyli zestaw czterech kremowych produktów do konturowania twarzy. Muszę przyznać, że nie lubię produktów w kremie, ale po dokupieniu odpowiednich pędzli używanie kremowego różu od Sleek'a i bronzera od Kobo stało się bardzo przyjemne. 
Zestaw do konturowania kupiłam przed premierą, dosłownie mówiąc spod lady, więc załapałam się jeszcze na promocję obejmującą korektor. W sumie dużo o nim słyszałam, ale jakoś nigdy nie mogłam się na niego zdecydować. Był wtedy w promocji za 9,99, więc aż żal nie brać. Na szczęście oba produkty okazały się bardzo dobre. 






Zestaw waży 12 g, kosztuje 19,99 i jest ważny 12 miesięcy od otwarcia. Produkty są bardzo kremowe, bardzo łatwo "ślizgają" się po twarzy. Dwa jaśniejsze sprawdzą się fajnie również jako korektory. Mamy tutaj dwa odcienie brązów, jeden zimny i jeden ciepły. Myślę, że to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ każdy dostosuje odcień do siebie. Ja osobiście lubię je mieszać. 
Produkty bardzo łatwo się rozciera, nie ważą się na twarzy, ani nie rolują. Testowałam je z bazą, bez bazy, przypudrowane i bez pudru. W każdym przypadku wytrzymywały na mojej twarzy cały dzień. Jak na razie Bahama Mama poszła w odstawkę :)



Modeling Illuminator with Tens'up, czyli korektor modelujący. 
Ma pojemność 7ml i kosztuje 16,99 zł. 
Jak na razie stosowałam go tylko pod oczy i u mnie sprawdza się świetnie. Trzyma się cały dzień, bez poprawek. Nie wchodzi w zmarszczki i ładnie maskuje cienie. Mam go w odcieniu 01 :)

A Wy macie któryś z tych produktów?
Pozdrawiam A!

3 komentarze:

  1. Jeżeli ten korektor tak dobrze się spisuje pod oczami to koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Naturze został ten zestaw do konturowania wykupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że korektor warty wypróbowania.
    Ten zestaw do konturowania bardzo mnie interesuje, ale chyba jednak go nie kupię. Chyba wolałabym, żeby zamiast uniwersalnej czwórki dali kilka mniejszych zestawów w różnych odcieniach. Bo po co mi całe opakowanie, skoro połowy nie zużyję. Dla makijażystek fajnie, ale dla mnie bez sensu

    OdpowiedzUsuń