poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Mini haul cocolita



























Zapraszam na mały haul i pierwsze wrażenie



Kredka do brwi Catrice w kolorze 030 - bardzo fajnie trzyma się cały dzień bez poprawek. Miałam ją już kiedyś tylko w innym odcieniu i ani razu się na niej nie zawiodłam.


Mua matowa szminka do ust w kolorze Funk i Atomic - koło Bourjois to nawet nie leżały, ale mało kosztują i nie są aż takie złe. Trzeba nakładać je bardzo oszczędnie, bo inaczej będziemy mieć skorupę na ustach. Moim zdaniem lepiej kupić matowe pomadki od Golden Rose...


Pędzelek Hakuro H80 - mięciutki i bardzo precyzyjny, jak zwykle Hakuro nie zawiodło.

Pędzelek Beauty Crew BCL-40 do ust - bardzo fajny pędzelek za malutkie pieniądze, można kupować śmiało.


Beauty Crew BCE-45 - pędzelek lekko drapie powieki, ale nie jest jakoś bardzo nieprzyjemny. Fajnie rozciera cienie i wytrzymał pierwszą kąpiel. 




Beauty Crew BCE-10 - chryste panie toż to jakiś drapak... nie da się nim kompletnie nic zrobić chyba, że ktoś lubi miziać się tarką po oczach. 
Nie wiem czy tylko mi się trafił taki egzemplarz, czy wszystkie są takie, ale trochę dziwią mnie zachwyty niektórych youtuberek nad tymi pędzlami. Szczerze powiedziawszy to wolałabym dołożyć kilka złotych i kupić Hakuro. 

A Wy macie te pędzle?

Pozdrawiam A. 












1 komentarz:

  1. Jeżeli chodzi o tańsze marki, to u mnie sprawdza się Donegal:)
    Zapraszam do mnie, 200obs i rusza rozdanie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń