niedziela, 5 lipca 2015

Haul Yves Rocher

















Zapraszam na haul :)



Hej! Za oknami skwar, a u mnie gorące nowości. Szczerze powiedziawszy jest to moje drugie zamówienie w Yves Rocher. Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków tej firmy, ale mają atrakcyjne ceny, więc postanowiła skusić się na większe zamówienie. Kosmetyki zamawiam tylko przez internet i w tym przypadku uważam, że o wiele bardziej opłaca się kupić je przez sklep internetowy, niż stacjonarny. Skorzystałam z kodu -100 zł, więc za całe zamówienie zapłaciłam 118 zł  + przesyłkę miałam gratis. Czy było warto? Myślę, że tak. Przynajmniej nie żałuję tego zakupu. A oto co kupiłam:


Jako gratis dostałam 4 kosmetyczki (powinnam dostać 2, ale najwidoczniej ktoś się pomylił lub dorzucił ekstra) . Narzeczonemu kupiłam szampon - żel LINK Ten produkt ma tak cudowny zapach, że inne żele poszły w odstawkę. 


Perfumowane mleczko do ciała Comme une Evidence dostałam jako gratis LINK 
Początkowo zapach mi się nie podobał, ale teraz już się przyzwyczaiłam. Bardzo długo utrzymuje się na mojej skórze, jednak uważam, że w cena regularna jest trochę za wysoka. 

Szampon do włosów kręconych LINK 

Płukanka octowa z malin LINK Ma cudowny zapach, który długo się utrzymuje. Jednak matowi trochę włosy. Dodaję ją do maski Kallosa i wtedy jest super.


Łagodzące mleczko do demakijażu i tonik usuwający oznaki zmęczenia LINK
To właśnie do tej oferty dostałam gratis kosmetyczki.


Antyperspiranty w kulce: migdałowy LINK  i cytrynowy LINK


Łagodzące serum do cery wrażliwej LINK Na stronie ma pojemność 40 ml, na opakowaniu po polsku 30 ml, a na opakowaniu oryginalnym 40 ml. Bardzo fajny produkt, jeżeli ktoś ma cerę naczynkową. 

Kojący krem pod oczy LINK 

Krem nawilżający redukujący zaczerwienienia LINK

Tusz do rzęs Sexy Pulp LINK jeden z moich ulubionych tuszy. Dostałam go jako gratis. 






















































A to moje całe zakupy


























A Wy lubicie tą firmę? Macie może jakieś perełki warte zakupu?
Pozdrawiam A. 



2 komentarze:

  1. Super zakupy. Ja często u nich cos kupuję. Uwielbiam ten tusz do rzęs :) i polecam szampon do włosów I love planet

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości :) ja z YR nic nie miałam, jakoś ciągle mi do nich nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń