środa, 15 lipca 2015

Haul: Golden Rose, Beauty Blender, Elf, Make-Up Atelier Paris


























Zapraszam na kolejny haul


Hej! Ostatnio nie mam na nic czasu, więc pojawiają się tylko haule, ale spokojnie będę powoli wszystko nadrabiać. Ostatnio w moje rączki wpadło kilka nowości i to właśnie ich recenzji możecie spodziewać się już w tym tygodniu.



Po wielkim wahaniu zamówiłam w końcu beauty blender i moją pierwszą myślą było "czemu on jest taki malutki???", ale po namoczeniu i pierwszym użyciu nie wrócił już do swoich mikroskopijnych rozmiarów :) uf


Za 2 miesiące biorę ślub, więc postanowiłam przetestować podkład od Make-Up Atelier Paris, który wychwalała  Karolina Zientek na swoim kanale i mogę powiedzieć tylko jedno: CUDO. Zrobię jego test i postaram się porównać odcienie z Bourjois Healthy Mix. 



Długo szukałam pudru typowo pod oczy, aż trafiłam na ten firmy Elf. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że ma malutkie opakowanie.



No i w końcu eyelinery. Myślę, że na lato takie kolory będą idealne. Golden Rose ma coraz lepsze jakościowo produkty, więc zobaczymy jak będzie tym razem :) (poza tym zakochałam się w ich holograficznych opakowaniach)


Pozdrawiam A. 



3 komentarze: