niedziela, 5 kwietnia 2015

Make Up For Ever - Aqua Brow


Jeżeli jesteście ciekawe co sądzę na temat tej farbki do brwi to zapraszam.


Produkt można dostać w Sephorze, kosztuje 105 zł (mi udało się go kupić z -30% rabatem) i występuje w 6 odcieniach. Ja posiadam 20 - jasny kasztan. 





Taka ilość produktu wystarcza mi na obie brwi.


 Jestem zachwycona tą farbką. Wcześniej używałam kredki do brwi z Catrice, żelu do stylizacji brwi Wibo, zestawu z Essence i cienia color tattoo w odcieniu permanent taupe. Żaden z tych produktów nie dał mi takiego efektu jak Aqua Brow. Moje brwi są dość rzadkie i mają łyse "placki" po bokach, więc część brwi muszę dorysować. Farba trzymała się u mnie w nienaruszonym stanie przez 12 godzin. Odcień jasny kasztan idealnie sprawdzi się u rudzielców takich jak ja :) Produkt jest bardzo wydajny, ale przyznaję, że gdyby nie zniżka to ciężko byłoby mi się na niego zdecydować. No i sama forma farbki niezbyt mi pasuje. Wolę produkty w kredce, ale jak się nie ma co się lubi...



Wybaczcie ten korektor w załamaniu powieki, ale zdjęcia robiłam pomiędzy malowaniem pisanek, 
a pieczeniem babki :)




Pozdrawiam A.
Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz