piątek, 3 kwietnia 2015

Haul kosmetyczny


Hej! Jeżeli jesteście ciekawe co udało mi się kupić w marcu to zapraszam.


Część rzeczy kupiłam na początku marca, więc niedługo możecie spodziewać się recenzji, ponieważ zdążyłam je już przetestować. 


Zestaw miniaturek od Bobbi Brown - już szykuję osobny post na ich temat.


Paleta cieni Zoeva (cudooo), róż do policzków Essence, podklady Maybelline, Bourjois i JOKO (już mam gotową recenzję tego ostatniego), MAC Fix+, Aqua Brow


Wszystko z Yves Rocher - woda toaletowa zielona herbata, woda toaletowa kwiaty wiśni i woda perfumowana Quelques Notes d'Amour

Lusterko Zoeva (bardzo przydatne i solidnie wykonane)


Pozdrawiam A.












2 komentarze:

  1. Mam tą farbkę do brwi i jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na jej temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedzielę powinnam wrzucić jej recenzję :)

      Usuń