poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Efekt syrenki Indigo


Efekt Syrenki czy pyłek brokatowy? 

Hej! Dzisiaj chciałam napisać parę słów na temat nowości od Indigo. Efekt Syrenki wywołał spore zamieszanie w pazurkowym świecie. Ma on swoich zwolenników, jak i przeciwników. Tylko co to w ogóle jest ten efekt syrenki? Jest to bardzo drobno zmielony opalizujący brokat, który po wtarciu w warstwę dyspersyjną koloru daje nam efekt mieniącej się tafli. Jego wielką zaletą jest to, że na każdym kolorze wygląda inaczej.









Pyłek w Indigo kosztuje 7 zł, natomiast zwykły pyłek brokatowy 2 zł. Czy oba produktami uzyskamy ten sam efekt? Niestety nie. Efekt syrenki tworzy piękną taflę, a pyłkiem brokatowym nie mogłam uzyskać tego samego. Jest on nadal zbyt grubo zmielony. 









Ja polubiłam ten efekt syrenki i będę z niego korzystać :) 
Żeby uzyskać taki efekt trzeba po ostatniej utwardzonej warstwie koloru, wetrzeć pędzelkiem (kolistymi ruchami) pyłek w warstwę dyspersyjną. Nie trzeba tego utwardzać w lampie, pyłek będzie się trzymał. Na to top, do lampy na 2 min i gotowe! 

Pozdrawiam A. 

18 komentarzy:

  1. Ale mi się spodobało! Też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że Wam się podoba :)
    Jutro wrzucę jeszcze zdjęcia z syrenką i nowymi stemplami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, a czy można go używać też ze zwykłymi lakierami? czy tylko z hybrydami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że tylko z hybrydami/żelami, bo pyłek trzeba wetrzeć/wklepać. A nawet jeśli posypiemy paznokieć pomalowany zwykłym lakierem to nie będzie efektu tafli :(

      Usuń
  4. Gdzie można go kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Indigo http://www.indigo-nails.com/

      Usuń
  5. Hej :) gdzie moge kupic pylek indigo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki sam efekt można uzyskać pyłkami za 2zł :) Sama sprawdziłam i mogę potwierdzić,że nie ma różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też próbowałam pyłkami, ale jednak efekt jest inny, co widać na zdjęciach. A jakimi pyłkami Ty robiłaś?

      Usuń
    2. Pylkami z Modeny.najlepiej mi sie wciera palcem niz pedzelkiem :)

      Usuń
    3. Ja nałożyłam dwie warstwy pyłku zabezpieczając topem i efekt jest jak indigo

      Usuń
  7. To jest Efekt syrenki zwykły czy Efekt Syrenki II ? bo na stronie Indigo są dostępne dwie wersje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zwykły efekt syrenki :)

      Usuń
  8. Ja kupiłam raz oryginalny pyłek z indygo pięknie się rozcierał i błyszczał więc zamówiłam jeszcze trzy pudełeczka tej syrenki i cóż skoro już efekt nie jest taki sam nawet rozprowadza się gorzej. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam raz oryginalny pyłek z indygo pięknie się rozcierał i błyszczał więc zamówiłam jeszcze trzy pudełeczka tej syrenki i cóż skoro już efekt nie jest taki sam nawet rozprowadza się gorzej. Szkoda

    OdpowiedzUsuń