czwartek, 5 marca 2015

Hybrydy Semilac vs Indigo

Kilka słów na temat hybryd Semilac i Indigo.

W końcu znalazłam hybrydy idealne od Semilac. Trzymają się spokojnie 3 tygodnie na moich paznokciach, mają dużą gamę kolorystyczną i szeroki pędzelek, nie są za gęste i nie glucieją. Wszystko to zamknięte w eleganckiej, czarnej buteleczce. 
Wcześniej pracowałam na hybrydach od Indigo i muszę przyznać, że jeżeli chodzi o jakość to są bardzo dobre, ale nic poza tym. 

 Starsza wersja buteleczki Indigo
 Starsza wersja buteleczki Indigo - glut
Nowsza wersja buteleczki Indigo

Niestety, ale w starszej wersji pędzelek jest dla mnie za mały, a buteleczka za wąska. Pracowało mi się nimi strasznie źle. W nowszej wersji jest już o wiele lepiej. 

 Tutaj widać, że semilac ma szerszą buteleczkę
A tu porównanie pędzelków

Moim zdaniem obie firmy maja identyczną jakość. Semilac dodatkowo oferuje Harda, czyli "budujący lakier hybrydowy", który wzmacnia płytkę paznokcia. Indigo, jak i Semilac mają szeroką gamę kolorystyczną, ale to jednak Semilacki mają lepszy pędzelek i buteleczkę. Jak dla mnie wybór jest prosty, ale to tylko moja opinia. 
Chciałybyście swatche moich hybryd? 

A tu hybrydki wykonane Semilackami :) 
 067+disco gold
028






23 komentarze:

  1. Próbowałam obu, ale zdecydowanie Semilac skradł mi serce i uzywam już niezmiennie :) nie dość, że jakość super to jeszcze tyle pieknych kolorów.. na razie zbieram cały czas, mam 11 i kolekcja rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Semilac, ale szykuję ogólnego posta z różnymi firmami hybryd :) Pojawi się niedługo, więc zapraszam.

      Usuń
  2. dziewczyny,czy mogę używać koloru indigo a całej reszty z semilac (top, base, hard)? czy to razem współgra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej możesz :) wszystko będzie się trzymać.

      Usuń
    2. A odwrotnie, czyli kolory semilac a top i baza indigo?

      Usuń
    3. właśnie mnie to zastanawia, czy mogę stosować bazę z indigo alakier z semilaca? będzie się dłużej trzymać?

      Usuń
    4. Mozesz laczyc tozne firmy. Wszystko bedzie sie trzymac :)

      Usuń
    5. Mozesz laczyc tozne firmy. Wszystko bedzie sie trzymac :)

      Usuń
  3. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie z marką Indigo, który trwa jeszcze przez kilka dni na zBLOGowani.pl. Wystarczy wybrać kolor lata spośród nowej kolekcji Indigo sygnowanej przez Natalię Siwiec. Serdecznie zapraszamy do udziału :) KONKURS: http://zblogowani.pl/akcja/lato-w-kolorach-natalii-siwiec

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Czy mogę używać Protein Base z Indigo pod kolory hybrydowe z NeoNail? Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej możesz :) protein base współgra z większością marek dostępnych na rynku.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Witam. Ja z kolejnym pytaniem. Czy można aplikować na zmatowioną Protein Base z Indigo, Sugar Effect również z tej samej firmy?
      A jeśli chodzi o bazę Protein Base z Indigo to jestem bardzo zadowolona. Brak zapowietrzeń i paznokcie są twardsze jak nigdy. Współgra ona z inną marką lakierów hybrydowych. Ja użyłam kolorów z NeoNail. Dziękuję za pomoc i proszę o odpowiedź.

      Usuń
    4. Można jak najbardziej stosować sugar effect :)

      Usuń
    5. Dzięki wielkie

      Usuń
  5. Ja od 3 miesięcy używam tylko wszystkiego z Indigo i całość trzyma się idealnie, może dlatego, że nie pracuję i nie podważam nic paznokciami na tyle często, żeby coś mi miało odprysnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem, po zastosowaniu bazy witaminowej semilaca i kolorów z indigo kolory się rozpływają mimo 2 minut w lampie - zauważyłam to po brudnym pędzelku :( czy ktoś może podejrzewa dlaczego tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką masz lampę? Zwykła UV może nie utwardzać wszystkich hybryd indigo, bo nowsze kolory robione są pod lampy led.

      Usuń
    2. Mam lampę UV, no szkoda że tak to wygląda tym bardziej że na stronie producenta jest informacja że można utrwalać w lampach UV. Dziękuje za pomoc.

      Usuń
  7. Witam:) Chcialam sie dowiedziec czy protein base, top od indigo współgra tez z firma makear? Moze tez jakies opinie o lakierach hybrydowych firmy makear? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie testowałam jeszcze tej firmy, ale sądzę że proteina powinna ze wszystkich współgrać :)

      Usuń
  8. Witam z jakiej firmy polecacie do robienia hybryd lakiery topy bazy jestem poczatkujaca☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blog są już recenzje najlepszych baz i topów.

      Usuń