niedziela, 29 marca 2015

Baza pod cienie Zoeva


Zapraszam na recenzję matującej bazy pod cienie firmy Zoeva




3 miesiące temu szukałam bazy pod cienie, ponieważ zmatowiony korektor zupełnie nie dawał sobie rady. Mam tłuste powieki i do tego opadające, dlatego każdy cień rolował się, a eyeliner odbijał i rozmazywał. Z racji ograniczonych funduszy zdecydowałam się na matującą bazę pod cienie firmy Zoeva. Był to chyba zakup mojego życia!




Baza kosztuje 27,90 (Mintishop), ma pojemność 7,5 ml i jest ważna 6 miesięcy od otwarcia. 
To co jest dla mnie również ważne to to, że jest delikatnie kryjąca i spokojnie przykryje drobne żyłki i zaczerwienienia. Cienie na tej bazie spokojnie wytrzymują w stanie nienaruszonym 9-10 godzin. Dodatkowo kolory cieni są pięknie podbijane i łatwo się rozprowadzają. Jedynym mankamentem jaki zauważyłam to wyciskanie produktu z opakowania. Trzeba mocno przydusić żeby coś wyleciało. Bazę mogę polecić z czystym sumieniem wszystkim, jest idealna. 
Pozdrawiam A. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz