wtorek, 3 lutego 2015

Sally Hansen Insta - Dri vs. Kwik Kote


Hej! Jak każda z Was wie, najgorsze w malowaniu paznokci jest czekanie, aż lakier wyschnie. Odbita pościel na paznokciach? Włosy przyklejone do świeże pomalowanych paznokci? (kto ma długie i rozpuszczone włosy ten zrozumie) Ileż to razy pomalowałam pazury, odczekałam pół godziny, a później i tak zdzierałam lakier w niewyjaśnionych okolicznościach.


Moim wybawieniem okazały się preparaty przyspieszające schnięcie lakierów. Używałam już wiele takich produktów, ale dzisiaj chciałam Wam przedstawić porównanie, według mnie, dwóch najlepszych:


Opakowanie: 
Oba posiadają szklane buteleczki. Kwik Kote ma pojemność 15 ml, natomiast Sally Hansen 13,3 ml.

Dostępność:
Kwik Kote spotkałam stacjonarnie tylko w Hebe, Sally Hansen dostaniemy w drogeriach Rossmann, Hebe, Drogerie Natura oraz Super Pharm.

Cena:
Kwik Kote kosztuje ok. 16 zł, a Sally Hansen ok. 30 zł.

Pędzelek: 
Moim zdaniem Kwik Kote ma lepszy pędzelek, nabiera idealną ilość produktu. Pędzelek Sally Hansen jest dla mnie bardziej sztywny.



Konsystencja i działanie:
Tutaj również wygrywa Kwik Kote. Jest bardzo rzadki, więc można nabrać idealną ilość produktu. Na początku może to sprawiać problemy, ale szybko dochodzi się do wprawy. Obu preparatów używam już od dłuższego czasu, kupiłam je równocześnie i stosuję na zmianę. Wcześniej miałam już jedno opakowanie Sally Hansen, więc wiem, że niestety pod koniec glucieje. I tak musiałam wyrzucić pół opakowania, bo zamieniło się w pięknego gluta, z którym nic nie dało się zrobić. Z Kwik Kote nic takiego się nie dzieje.
Jeżeli chodzi o czas schnięcia lakieru to zdecydowanie szybszy jest Kwik Kote. Wystarczy 10 minut i jestem całkowicie spokojna o paznokcie  Dodatkowo nadaje piękny połysk i polepsza trwałość lakieru. Jak dla mnie jest on zdecydowanym zwycięzcą pod każdym względem i mogę go polecić każdemu.
Mam nadzieję, że moja recenzja będzie dla Was pomocna :)
A.

1 komentarz:

  1. dla mnie też wygrywa Kwik :) a miałam już wiele topów :)

    OdpowiedzUsuń