czwartek, 22 stycznia 2015

Essence Party look make-up box



W grudniu zakupiłam limitowany box od Essence. Kosztował ok. 30 zł. Znajdziemy w nim:
- 8 cieni do powiek 8x1g/18M
-1 róż 1x2g/18M
-1 rozświetlacz 2g/18M
- 2 mini błyszczyki 2x2ml/12M
- aplikator do cieni


Samo opakowanie bardzo mi się podoba. Jest porządnie zrobione i zamykane na magnes. W środku znajduje się  również lusterko, więc box można zabrać ze sobą na wyjazd.

Niestety tutaj moje zachwyty się kończą. Cienie są okropnej jakości, słabej pigmentacja, osypują się i mają dużo brokatu. Ale nie takiego delikatnego, to są duże, chamskie drobinki, które lądują pod okiem.

Kolejno od dołu snowball, silver bar, golden girl, go for bronze.
Z lampą:
 Bez lampy:

Od dołu: all eyes on you, the dark sight, you nude it, dare to wear.

Bez lampy:
 Z lampą:

Róż i rozświetlacz również mają bardzo słabą pigmentację, no i brokat...


Uwaga! W błyszczykach również jest brokat...

Ogólnie ten box będzie fajny dla osób, które lubią brokat. Cieni używam tylko na specjalne okazje właśnie jako brokatu, ale trzeba mieć też duraline żeby to się wszystko jakoś trzymało. Jedynie rozświetlacza użyję czasami na jakieś wyjście. Zawiodłam się na tym produkcie. Lubię Essence i uważam, że niektóre produkty mają świetne, ale ten, zdecydowanie jest dla mnie jednym z gorszych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz