niedziela, 2 czerwca 2013

Pudełka

Co prawda jest to blog o paznokciach, ale wrzucam jeszcze pomysł jak zamienić swoje stare pudełko w coś wyjątkowego :)
Czego będziemy potrzebować:
- pudełko (ja akurat mam takie, które kupiłam kiedyś w biedronce)
- brystol czarny
- koronka (ja użyłam koronkowego body :) które kupiłam kiedyś w lumpie)
- klej najlepiej magic
- nożyczki
To do dzieła!
1. Odrysowujemy na brystolu poszczególne ściany pudełka, wycinamy i nakładamy klej na boki. Później przyklejamy brystol. 




 2. Należy odczekać godzinę, aż brystol dobrze przylegnie do pudełka. Odmierzamy sobie koronkę, dajemy trochę kleju (magic po wyschnięciu jest przezroczysty więc spokojnie). Delikatnie naklejamy koronkę, którą trzeba lekko docisnąć do brystolu. Uwaga na palce! Lepiej zrobić to dociskając koronkę gąbką.
3. Rękawy można fajnie wykorzystać do ozdobienia szufladek :)
Odcinamy paseczek, później wycinamy szew, dopasowujemy długość i już można naklejać.





 4. Na każda półeczkę dorobiłam jeszcze kokardki :) Tak oto wygląda efekt końcowy. Mimo iż widać dużo niedociągnięć to i tak jestem z siebie dumna.



 Pomysł na to pudełko został ściągnięty z wykopu i przyznaję się bez bicia :D
 A to już prezent dla Lubego :)

2 komentarze:

  1. niesamowicie !! wow i że ja takich zdolności ani koronek nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trzeba do tego zdolności :) robi się szybko i łatwo. Koronkę najtaniej gdzieś w lumpeksie dorwać :)

    OdpowiedzUsuń