wtorek, 21 sierpnia 2012

Nutri Fish Spa

    Ostatnio postanowiłam zainwestować trochę w zakupy grupowe i pochodzić po różnych salonach we Wrocławiu. Na pierwszy ogień poszło Nutri Fish Spa na ulicy Pułaskiego. Troszkę ciężko było się dodzwonić, ale liczyłam się z tym, bo sprzedało się ponad 100 kuponów. Ofertę kupiłam na portalu citeam (link do oferty https://www.citeam.pl/oferty/wroclaw/bogaty-pakiet-spa-dla-stop ), obejmowała ona pakiet Pedicure SPA i kosztowała 23 zł. W skład pakietu wchodziło:
– kąpiel stóp,
– frezowanie podeszwy stóp,
– wycięcie skórek i opiłowanie paznokci,
– peeling ziarnisty,
– malowanie paznokci na 1 kolor lub french,
– nałożenie koncentratu regeneracyjnego na paznokcie,
– nałożenie maski na stopy,
– krótki masaż stóp.
(Nie nałożono mi jedynie koncentratu regeneracyjnego na paznokcie.)
   Salon jest połączony z innym gabinetem, więc żeby się do niego dostać trzeba przejść przez część z solarium. Wystrój bardzo mi się spodobał. Pani kosmetyczka może i nie była zbytnio rozmowna, ale cały zabieg przeprowadziła mega profesjonalnie. Wszystko zostało zdezynfekowane i nie czułam się jak klient drugiej kategorii. Sam pedicure trzyma mi się już 3 tygodnie bez żadnego odpryśnięcia lakieru. Na pewno tam jeszcze wrócę i z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten salon.
Strona internetowa salonu: http://nutri-fish-spa.pl/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz