piątek, 27 lipca 2012

Jak dbac o skórki?

Jak dbac o skórki? Chyba każda z nas zadaje sobie to pytanie. 
Mi skórki strasznie przeszkadzają, więc staram się je usuwac raz w tygodniu. 
Można to robic za pomocą radełka lub specjalnych preparatów. Ja jednak zdecydowanie wolę radełko. Trzeba tylko uważac przy nim by nie wyciąc za dużo,bo wtedy może się polac krew :) 
Skórki przed usunięciem należy wymoczyc i odsunąc. Ja robię to za pomocą metalowego kopytka.
Jeżeli chodzi o preparaty to dośc skuteczny w swojej ofercie ma essence.


 

Aby skórki nie były suche należy raz w tygodniu wymoczyc je w wodzie z solą do kąpieli. 
Trzeba również stosowac codziennie krem do rąk i paznokci. Moim ulubionym jest kozie mleko z ziaji.


W ciągu dnia można również nakładac oliwkę do skórek lub specjalny krem. Ja mam krem z avonu i muszę powiedziec, że się dośc dobrze sprawdza. Tylko nie należy nakładac go przed malowaniem paznokci, bo płytka paznokcia jest silnie natłuszczona po nim i żaden lakier nie będzie wam się trzymał ;)



A wy jakie macie swoje sposoby na ładne skórki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz