wtorek, 12 czerwca 2012

Malarskie sztuczki

Dzisiaj w gazetce Rossmanna "Skarb" natknęłam się na artykuł poświęcony malowaniu paznokci.
W sumie nic nowego się z niego nie dowiedziałam, ale mam kręćka na punkcie paznokci i zdaję sobie sprawę z tego, że dużo osób nie wie, np. jak robić cieniowane paznokcie. Tego lata będą królować kolory kojarzące się z owocami: malinowy, zielony, żółty, pomarańczowy itd. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ uwielbiam właśnie takie kolorki, nie lubię odcieni cielistych i klasycznych.
Co mnie najbardziej zaskoczyło w artykule to to, że długie paznokcie nie będą modne tego lata o.O i że powinny sięgać za opuszek zaledwie. Kocham długie paznokcie, więc chyba nie będę podążać za modą :D












3 komentarze:

  1. ja również nie zamierzam skracać pazurków dla mody :-P
    co do kolorów to ostatnio przygarnęłam kilka ślicznych zgaszonych brudasków , a że bardzo lubię takie odcienie, tak dumnie je noszę i wyróżniam się wśród letnich mięt, korali i żółci :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze takie kolory od współlokatorek pożyczam :D ale musze uzupełnić moja kolekcję o kilka stonowanych odcieni :)

      Usuń
  2. Ciekawe wskazówki, na pewno się przydadzą. Zacznę zaglądać częściej na bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń