piątek, 18 maja 2012

Cookie monster - tutorial

Dzisiaj pokażę wam jak zrobić mani z cookie monster :D

1. Zaczynamy od nałożenia bazy (żółty lakier zafarbował mi płytkę i stąd ten kolor)
2. Później malujemy paznokcie jakimś jasnym kolorem :) ja użyłam mojego ulubionego china glaze.

3. Następnie malujemy półkole niebieskim lakierem.
4. Za pomocą markera do nakładania ozdób lub wykałaczki i czarnego lakieru robimy oczka.

5. Za pomocą pędzelka rysujemy uśmiech.
6. Przy pomocy wykałaczki dorabiamy białe kropki na oczkach.
7. Później dodajemy czarne kropeczki na oczka.
8. Na koniec robimy kropeczki na pozostałych paznokciach - ma się kojarzyć z ciasteczkami xD
Na wszystko nakładamy top i gotowe :)






















1 komentarz:

  1. Masakrycznie zrombane , sorki ale mam 13 lat i zrobiłam milion razy lepsze

    OdpowiedzUsuń