piątek, 30 marca 2012

Manicure hybrydowy

Ostatnio na pewnym portalu kupiłam kupon na manicure hybrydowy w salonie Golden Nails we Wrocławiu. Kupon kosztował tylko 25 zł więc stwierdziłam, że w sumie czemu nie. Wcześniej przejrzałam wizaż i znalazłam dobre opinie o tym salonie. Dzisiaj wróciłam z salonu i oto moje spostrzeżenia:



+ salon łatwo znaleźć,
+ w środku jest bardzo fajnie i można od razu zakupić akcesoria oraz żele itp.,
+ Pani zdezynfekowała moje oraz swoje dłonie, a także cały sprzęt,
+ bardzo fajna atmosfera, można było sobie porozmawiać z Panią,
+ mogłam wybrać dwa kolory lakieru mimo iż na kuponie było zaznaczone, że mogę tylko jeden,
- samo wykonanie mi się nie podoba... odstające krawędzie, zadziory, krzywo spiłowany paznokieć :/ paznokcie grube, wyglądają jak buły...
- odstający z boku nabłyszczacz

Wiem już, że nie wrócę więcej do tego salonu, a szkoda bo zapowiadało się fajnie :(









8 komentarzy:

  1. Omg Gargi Ty bys sobie z zamkniętymi oczami lepiej zrobiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nie? Chyba właśnie zakupię lakiery i sama będę robić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, rzeczywiście wygląda na robotę, do której ktoś się nie przyłożył...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tragedia :] za gruba warstwa lakieru i pewnie za krótkie suszenie. ta manicurzystka to jakaś niedowidząca?;P

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda to nieciekawie. Myślałaś o wróceniu tam z prośbą o poprawienie tego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, ale doszłam do wniosku, że nie chcę żeby ta "manicurzystka" grzebała mi przy paznokciach. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. omg... ja sobie w piątek kupiłam lakier hybrydowy w miejscowej hurtowni i jako amatorka znacznie lepiej wykonałam ten zabieg :P moje wyglądają jak pomalowane lakierem i nie trzeba było nic piłować :) chociaż koszt zakupu był znacznie większy niż 25 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej opłaca się kupić lakier i samej robić niż chodzić do takiego salonu :)

    OdpowiedzUsuń