wtorek, 6 marca 2012

I love converse

Dzisiejsza notka z dedykacją dla Vinki :)



Uwielbiam trampki, zwłaszcza conversy *.* i to właśnie one były moja dzisiejsza inspiracją :)

Na początek pomalowałam paznokcie lakierem Eveline nr 625? (nie jestem pewna bo się starło). Kupiłam go w zeszłym roku w Biedronce z okazji gazetki urodowej. Krycie ma średnie szczerze powiedziawszy... na zdjęciu widać prześwity, a malowałam 3 warstwy.
Później nałożyłam topper essence hello holo (mój ulubiony :) )


Na koniec wykorzystałam stempelki z essence oraz namalowałam serduszko itp. :)





I jak efekt? :)

4 komentarze:

  1. o jaaaa, genialne! *.*
    ale myślisz, że na moich też by tak fajnie wyglądały? bo mam krótkie i raczej jakieś takie kwadratowe -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pazurki :) Też uwielbiam zabawę stempelkami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można dostać takie stemple z trampkami ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogerie Natura - szafa essence :)

    OdpowiedzUsuń